۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

دانشگاه اعلام شد؛

زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان جدید دانشگاه شهیدبهشتی

زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان جدید دانشگاه شهیدبهشتی

زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیر بومی دوره کارشناسی ورودی ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، زمان و نحوه واگذاری خوابگاه به دانشجویان روزانه غیر بومی دوره کارشناسی ورودی ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد.

در اطلاعیه معاونت دانشجویی این دانشگاه آمده است:

ضمن عرض تبریک به پذیرفته شدگان دوره کارشناسی و آرزوی موفقیت روزافزون، به اطلاع دانشجویان روزانه غیربومی مقطع کارشناسی جدیدالورود متقاضی استفاده از خوابگاه برای نیمسال اول ۱۴۰۴-۱۴۰۳ می‌رساند برای ارائه درخواست خوابگاه در هنگام پذیرش غیرحضوری درخواست خود را ثبت نمایند، سپس از سوم آبان ۱۴۰۳ با مراجعه به سیستم جامع گلستان مراحل زیر را در این سیستم انجام دهند:

قسمت دانشجویی، گزارش‌های خوابگاه، انتساب اتاق، کالا و خدمات، اسکان، خوابگاه اختصاص داده شده در ترم جاری- دانشجو.

از خوابگاه تخصیص داده شده خود مطلع و ضمن توجه دقیق به نکات ذیل، می توانند از تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ به خوابگاه‌های اختصاص داده شده مراجعه نمایند.

نکات مهم

۱. عدم مراجعه تا تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۳ برای تحویل اتاق بمنزله انصراف از اسکان خوابگاه تلقی و فضای در نظر گرفته شده به سایر متقاضیان اختصاص داده خواهد شد.

۲. در صورت عدم ثبت نام آموزشی، حذف ترم، مرخصی تحصیلی و ... یا عدم حضور مستمر در خوابگاه ضمن احتساب اجاره بهاء کامل ترم، امکان ادامه سکونت میسر نبوده و دانشجو ملزم به تخلیه خوابگاه است.

۳. برای پرداخت اجاره‌بهاء خوابگاه لازم است نسبت به ارائه درخواست اقامت در سامانه https://refah.swf.ir صندوق رفاه اقدام و بمنظور بهره‌مندی از تخفیف پرداخت نقدی اجاره بهاء حداکثر تا تاریخ ۱۴ آبان نسبت به پرداخت اجاره‌بهاء اقدام و از پرداخت به دیگر حساب‌ها خودداری گردد. لازم به‌ذکر است دستورالعمل مربوطه در وبسایت معاونت دانشجویی دانشگاه بخش سرپرستی امور خوابگاه‌ها در قسمت راهنما در دسترس است.

بدیهی است در صورت عدم ارائه درخواست در سامانه مذکور (https://refah.swf.ir) در بازه زمانی تعیین شده امکان استمرار اسکان و ارائه تسهیلات رفاهی میسر نخواهد بود.

۴. تامین لوازم شخصی از جمله تشک، پتو و... بر عهده شخص دانشجو است.

کد خبر 6260857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha